خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

  • ۰
  • ۰

اخذ اقامت کاری ترکیه یکی از این روش هاست که به دلیل سهولت در انجام و شرایط مناسبی که برای کار و کسب درآمد دارد، در سال های اخیر بسیار مورد توجه شهروندان خارجی به خصوص ایرانیان قرار گرفته است.

بعد از این مرحله، یک روز برای آنها تعیین می شود و مراحل ثبت سند ملک انجام می شود. برای تعمیرات منزل، نوسازی و مواردی از این دست، اجازه گرفتن از صاحب خانه ضروری است.

می دانیم که مهاجرت یک تصمیم چالش برانگیز است که باید برای اجرایی کردن آن از متخصصان مهاجرتی کمک بگیریم تا راه را برای ما روشن کنند و قدم به قدم راه را به ما نشان دهند. اگر می خواهید از مشاوره های تیم ترامند در رابطه با مهاجرت به ترکیه استفاده کنید اینجا کلیک کنید.

با گرفتن پاسپورت ترکیه میتوانید به کشورهایی مانند ارمنستان، لائوس، ماداگاسکار، عمان، پاکستان، تایوان، تاجیکستان، امارات متحده عربی و بیشتر کشورهای آفریقایی با ویزای الکترونیکی سفر کنید. با استفاده از چه شرایطی و با چه روش هایی می توان اقامت توریستی کشور ترکیه را اخذ کرد؟ اقامت دائم ترکیه به چه صورت می باشد؟

خوب است بدانید شغلی از نظر وزارت کار و تامین اجتماعی ترکیه معتبر شناخته می شود که در آن میزان حقوق، سمت موقعیت شغلی، مدت زمان استخدام، قوانین و شروط ضمنی و قرارداد با امضای طرفین که شامل شروع و خاتمه ی همکاریست لحاظ شده باشد.

البته زندگی در مجتمع، هزینههایی نیز دارد که به آنها (Aidat) یا شارژ ساختمان گفته میشود. دقت داشته باشید که مدتزمان این نوع اقامت کشور ترکیه 3 ماه یا 90 روز است و پس از آن شما باید اقدام به تمدید ویزای خود کنید تا بتوانید همچنان در خاک این کشور اقامت داشته باشید.

علاوه بر ارز، منطقهای که فرد قرار است در آنجا خانه کرایه کند نیز بر قیمت اجارهبها تاثیر میگذارد. اکنون که با چگونگی اجاره ملک در ترکیه آشنا شدید، بهتر است کمی در رابطه با قیمت اجارهبها در این کشور نیز صحبت کنیم.

روش دیگر که معقولانه تر است خرید ملک در ترکیه مجموعا به ارزش 250 هزار دلار و دریافت فرصت طلایی برای اخذ شهروندی این کشور است.

یعنی اگر یک خانواده 5 نفری با دو فرزند بالای 18 سال هستید، شما، همسر و فرزند زیر 18 سالتان با یک ملک به ارزش 250 هزار دلار و هر فرزند بالای 18 سال دیگر، با یک ملک 250 هزار دلاری مجزا، مشمول دریافت شهروندی ترکیه میشود.

افراد با دریافت هر نوع اقامتی بهجز اقامت کاری ترکیه، قادر به کار در این کشور نخواهند بود؛ اما در صورت دریافت اقامت ترکیه طریق اجاره ملک (هر روش دیگری) میتوانید برای دریافت اجازه کار در ترکیه اقدام نمایید. در صورتی که فرد مورد نظر همسر قانونی شما نباشد، برای دریافت پاسپورت ترکیه با خرید آپارتمان، خانه یا هر ملک تجاری، اگر اسم دو نفر در سند مالکیت ذکر شود، پاسپورت ترکیه در صورتی به شما اعطا میشود که ارزش ملک 500 هزار دلار باشد.

  • ۰۱/۰۶/۰۸
  • زهرا فرصتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی