خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

  • ۰
  • ۰

تیر آهن 24 از لحاظ ظاهری، به شکل و فرم حرف I انگلیسی بوده که فرآیند ساخت آن به صورت نورد گرم شمشهای فولادی صورت می گیرد.

بر همین اساس، در بسیاری از اقلیم ها و مناطق دارای آب و هوای متنوع، به سادگی می توان این محصولات را برای سال های طولانی مورد استفاده قرار داد.

چگونه خرید تیرآهن را آسان کنیم؟

پیشرفت قابل توجه ساخت و ساز ها و پروژههای مسکونی و عمرانی در سطح کشور، افزایش چشمگیر استفاده و کاربرد از آهن آلات و تیر آهن ها را در پی داشته است. دقت داشته باشید که تیر آهن INP با توجه به شباهت بسیار زیاد آن به IPE ممکن است اشتباه شود.

تیرآهن لانه زنبوری، که با اسم تیر آهن شبکه هم در بازار شناخته میشود، در شکل ظاهری خود دارای حفره هایی است که بی شباهت به لانه زنبور نیستند و دقیقا به همین دلیل است که به تیرآهن لانه زنبوری معروف شده اند.

در کشورهای مختلف، مهندسین و طراحان پروژههای عمرانی و ساختمانی برای طراحی و آنالیز دقیق و اصولی و اطلاع از مشخصات فنی این محصول مانند ابعاد تیرآهن IPE، به جدول اشتال مراجعه میکنند.

به طور کلی شما تغییرات قیمت تیرآهن را حتی به صورت روزانه نیز میتوانید ثبت کنید اما این تیرآهن در روزهای اردیبهشت ۹۹ نوسان زیادی را تجربه نکرده و با قیمت ۲ میلیون و دویست و سی به فروش رفته است.

در خرداد ۹۹ برای خرید این تیرآهن باید ۴ میلیون و صد هزینه کنید، همین شاخه از تیرآهن در خرداد سال ۹۸ با قیمت ۳ میلیون و دویست هزار تومان معامله میشد که باز هم افزایشی حدود یک میلیون تومانی را برای آن میتوان در نظر گرفت که در مقایسه با شاخههای با قطر کمتر، شیب روند صعودی کاهش پیدا میکند.

همانگونه که گفتیم، این نوع تیرآهن دارای استحکام بالایی است و دلیل این موضوع، داشتن سطح مقطع پهن است که باعث میشود فشار وارده را به خوبی تحمل کند. در این مقطع فولادی با دور شدن از جان، ضخامت بال کاهش مییابد.

  • ۰۱/۰۶/۱۵
  • زهرا فرصتی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی