خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

  • ۰
  • ۰

طول هر شاخه تیرآهن 16 ذوب آهن اصفهان 12 متری می باشد . از جمله مشخصه های حائز اهمیت تیرآهن ۲۲، سایز ۲۲ سانتی متری آن است.

خرید عمده تیرآهن

تیرآهنها دارای دو قسمت بال و جان میباشند که به قسمت پایین و بالای مقطع بال تیرآهن میگویند و به فاصله پشت بالها جان تیرآهن گفته میشود که نمره هر پروفیل با ارتفاع آن یا طول جان مشخص میشود و به همین دلیل است که تیرآهنها را با نمرههای مختلف میشناسید و خریداری میکنید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فرداد فولاد این تیرآهنها بهعنوان تیر یا ستون بهصورت دوتایی یا تکی در سازهها استفاده میشوند که وظیفه اصلی آنها تحمل بار وارد بر ساختمان و انتقال به بقیه اعضا میباشد.

تیرآهن هاش برای نخستین بار در توسط شرکت بثلهم در اوایل قرن بیستم تولید و در صنعت ساختمانسازی مورداستفاده قرار گرفت، تا پیش از آن تنها از تیرهای معمولی یا I استفاده میشد، اما با ورود تیرهای H به بازار تحول عظیمی در صنعت به وجود آمد.

یکی از مهمترین پارامترها در تحمل بار تیرآهن، شرایط تولید آن و رعایت اصول استاندارد است. از آنجایی که سطح مقطع تیرآهن HEB در مقایسه با تیرهای I بزرگتر است، تنش کمتری را تحمل میکند و محصولی عالی برای استفاده به عنوان ستونهای عمودی هستند.

  • ۰۱/۰۶/۱۴
  • زهرا فرصتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی