خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

  • ۰
  • ۰

شهروندان خارجی با خرید ملک در ترکیه میتوانند اقامت یکساله ترکیه دریافت کنند، این اقامت تا هر زمان که بخواهند قابل تمدید خواهد بود. حداقل میزان سرمایهگذاری و خرید سهام 500 هزار دلار یا معادل آن به لیر بوده و فرد سرمایهگذار باید به تایید هیئت بازار سرمایه و وزارت امور خارجه برسد تا بتواند برای اقامت و اخذ شهروندی اقدام کند.

سرمایه گذاری و مهاجرت به ترکیه بستگی به شهری دارد که هدف شماست و شما با توجه به سرمایه ای که دارید می توانید شهری را انتخاب کنید که هم از لحاظ موقعیتی با شما سازگاری داشته باشد و هم از لحاظ سرمایه. برای دریافت راهنمایی به موسسه مهاجرتی ترامند مراجعه کنید: سرمایه لازم برای مهاجرت به ترکیه ترامند

اقامت بوسیله ثبت نام در کلاس های زبان ترکی هزینه ای حدود ۴ هزار لیر برای یکسال به همراه دارد که شامل ثبت نام در کلاس های ترکی می باشد. فرقی هم ندارد که تبعه از کشوری مسلمان باشد یا غیرمسلمان.

ترکیه برای جذب بیشتر سرمایهگذاران خارجی شرایط بسیار آسانتری را نسبت به گذشته فراهم کرده، در بعضی موارد مبلغ سرمایهگذاری از یک میلیون دلار در گذشته، به 250-300 هزار دلار کاهش پیدا کرده، پروسه دریافت پاسپورت ترکیهای هم به 2 الی 3 ماه تقلیل یافته است.

بعد از دریافت اقامت دائم و گذراندن روش های قانونی پاسپورت ترکیه را دریافت کنید. در واقع اقامت کاری بعد از ۵ سال تبدیل به اقامت دائم خواهد شد ولی اقامت های توریستی و انواع اقامت های کوتاه مدت دیگر به هیچ عنوان به اقامت دائم تبدیل نخواهند شد.

سرمایهگذار خارجی در صورتی که حداقل مبلغ 500 هزار دلار یا معادل ارزش این مبلغ به لیر، در این زمینه به مدت سه سال سرمایهگذاری کرده و توسط وزارت خزانهداری و اقتصاد ترکیه تایید شود میتواند برای اخذ اقامت اقدام کند.

در این مورد میزان حداقل سرمایه باید 500 هزار دلار بوده و سرمایهگذاری باید در تولید کالا و خدمات باشد بهطور مثال ماشینآلات، تجهیزات، ساختمانسازی و … اگر بودجهی مناسب یا بهطور کلی قصد خرید ملک در ترکیه را نداشته باشید، میتوانید به مستاجری فکر کنید.

اقامت از طریق خرید ملک در ترکیه شرایطی فراهم میکنند. این در شرایطی است که بسیاری از کسانی که ادعای گرفتن اقامت را دارند ممکن است کلاهبردار باشند و در نهایت نتیجهای حاصل نشود.

به نظر شما چه دشواریهایی پیش روی خانوادههایی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند قرار گرفته. متوسط هزینهی یک خانواده چهار نفره در ترکیه بدون در نظر گرفتن اجاره، ماهانه 6000 تا 8000 لیر و هزینههای یک فرد مجرد بدون در نظر گرفتن اجاره نیز ماهانه حدود 3400 لیر خواهد بود. رفتم دیدم گوش تا گوش آقایان نشستند. بعد از گذشت 5 تا 8 سال نیز اقامت دائمی ترکیه به شما اعطا خواهد گردید.

  • ۰۱/۰۶/۰۹
  • زهرا فرصتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی