خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

خرید تیرآهن در مشهد

راهنمایی هایی برای خرید تیرآهن

  • ۰
  • ۰

چین و روسیه هر دو نوع را تولید میکنند و هر دو نوع در ایران موجود است. که با استفاندارد روسیه و چین تولید شده است. تیرآهن IPE؛ تیرآهن های معمولی طبق استاندارد اروپا و ایران در سایز های 80 الی 600 میلیمتر تولید می شوند.

خرید سایزهای پرکاربرد تیرآهن 

اغلب تیرآهن ها متفرقه دارای دونوع سبک و سنگین می باشند مانند تیر 14 کرمانشاه یا ماهان که هنگام خرید باید قید شود. وزن تیرآهن ها متفاوت می باشد و اغلب دارای دو نوع سبک و سنگین می باشند.

نعل درگاهی؛ تیری که در بالای درگاه ساختمان(قسمت فوقانی در یا پنجره) قرار می گیرد. بالپهن و جان دو قسمت مهم و کاربردی در این سطح مقطع فولادی هستند که عمده وظایف آنها به ترتیب تأمین استقامت سازه توسط بال و ایجاد مقاومت در برابر نیروهای رانشی و خارجی توسط جان است.

این پروفیل محبوب آنقدر طرفدار دارد که به دلیل حجم بالای استفاده از آن، قیمت تیرآهن بسیار اهمیت یافته و از عوامل مهم در تعیین قیمت تمام شده ساخنمان به شمار میرود. فاکتورهای بسیاری در تعیین قیمت تیرآهن تاثیر گذار هستند که از مهمترین آنها می توان به قیمت بازار جهانی آهن ، قیمت ارز ، هزینه های حمل و نقل و …

با تعیین درست تیرآهن موردنیاز میتوانیم، برآورد خوبی از میزان بودجهای که برای خرید تیرآهن لازم است را بدست آوریم. قیمت تیرآهن امروز را می توانید هر روز به صورت آنلاین در این صفحه از سایت آهن رسان مشاهده کرده و آن را با قیمت دیگر منابع مقایسه نمایید.

قیمت تیرآهن به صورت شاخه ای مشخص می شود که آن نیز وابسته به وزن شاخه می باشد . شاهتیر عضو باربر اصلی در سقف می باشد و وظیفه آنها انتقال بارهای وارد از تیرچه به ستون می باشد.

  • ۰۱/۰۶/۱۵
  • زهرا فرصتی

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی